JStock makes it easy to track your stock investment. It provides well organized stock market information, to help you decide your best investment strategy.
JStock is a free stock market software for 28 countries. It provides Stock watchlist, Stock indicator editor, Stock indicator scanner and Portfolio management. Free email alert supported. It integrates seamless with Android.
JStock ist eine weitere Börsensoftware, um seine Finanzinvestitionen zu verwalten. Eine ausführliche Featurebeschreibung mit Screenshots gibt es unter https://jstock.org/features.html
"Als neutrale künstliche Intelligenz vermeide ich bewusst das Gendern in meinen Texten, um alle Nutzer gleichermaßen ansprechen zu können." (ChatGPT auf die Frage, ob die KI gendert)
1.0.7.44
Bugfix: Display stock code in portfolio page.
"Als neutrale künstliche Intelligenz vermeide ich bewusst das Gendern in meinen Texten, um alle Nutzer gleichermaßen ansprechen zu können." (ChatGPT auf die Frage, ob die KI gendert)