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 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 06.08.09, 16:26 
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Native x64: Ja


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BeitragVerfasst: 01.12.10, 22:12 
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Download link für die Beta ;D

http://www.blender.org/download/get-254-beta/

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Greeetings

Bogus

www.Webline.de


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BeitragVerfasst: 13.08.11, 17:27 
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Version 2.59 ist aktuell

CL und DL: http://www.blender.org/development/rele ... ender-259/

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Am Ende wird alles gut und wenn es noch nicht gut ist, ist es nicht das Ende.


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BeitragVerfasst: 14.08.11, 21:45 
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.... jippie! :-D

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- Milch degradiert den Tee zur Nahrung -


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BeitragVerfasst: 19.10.11, 22:05 
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Blender 2.60

CL
DL


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BeitragVerfasst: 25.10.11, 14:11 
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2.60.a ist aktuell

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Luffi - let`s use freeware! Fun included;) - http://www.luffi.net


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BeitragVerfasst: 15.12.11, 17:03 
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neue Version 2.61 - kleiner Versionssprung, große Änderungen!
Neue Renderengine und integriertes Motiontracking sind wohl die Highlights_

Code:
Most notable in this release is the new render engine Cycles, the Camera Tracker, Ocean Simulation texture and Dynamic Paint. 


http://www.blender.org/development/rele ... ender-261/

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Am Ende wird alles gut und wenn es noch nicht gut ist, ist es nicht das Ende.


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BeitragVerfasst: 21.02.13, 14:48 
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Version 2.66 ist aktuell

DL hier

Die beiden größten Neuerungen sind:

Rigid Bodys werden jetzt durchgehend mit Bullet Physics simuliert.
Es gibt jetzt einen Sculpting modus, der das Mesh dynamisch angepasst auflöst. (ähnlich wie bei Z-Brush)

viele weitere Änderungen sind im CL nachzulesen

_________________
**Platzhalter für pseudo-philosophischen Dünnpfiff**


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BeitragVerfasst: 08.05.13, 19:24 
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neue Version 2.6.7 mit neuer Renderingengine und vielen Verbesserungen:
http://wiki.blender.org/index.php/Dev:R ... Notes/2.67

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BeitragVerfasst: 19.07.13, 0:32 
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Registriert: 30.10.01, 12:41
neu ist v. 2.6.8
Work has been done on modeling, rendering, speedup and security. But most of the efforts went to stabilizing and bug fixing.


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BeitragVerfasst: 20.03.14, 17:16 
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Zitat:
Blender 2.70 Release Notes

New features include initial support for volumetrics in Cycles, and faster rendering of hair and textures. The motion tracker now supports weighted tracks and has improved planar tracking. For mesh modeling there are new Laplacian deform and wireframe modifiers, along with more control in the bevel tool. The game engine now supports object levels of detail.


http://wiki.blender.org/index.php/Dev:R ... Notes/2.70


Version 2.6.9 bleibt aber mit Langzeitsupport verfügbar!

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BeitragVerfasst: 11.04.14, 23:45 
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v. 2.70a - Bug Fixes


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BeitragVerfasst: 26.06.14, 19:56 
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Version 2.71 - vor allem der Einsatz der neuen Renderengine Cycles ist bemerkenswert
Zitat:
Much awaited new features for Cycles renderer include deformation motion blur, fire/smoke and volume rendering and a baking API. User interface now allows for draggable popups and resizable preview widgets. Animation has new interpolation types with “easing equations” presets. Modeling now allows to “split normals” and Sculpting/Painting has new HSL color wheel and constant detail in dyntopo. Game development now allows deactivating logic bricks, multi-threaded animations, cast only materials and “unlimited” action layers. Freestyle NPR rendering has a new textured strokes feature, along with line sorting options.

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BeitragVerfasst: 04.10.14, 17:22 
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2.72: http://www.blender.org/features/2-72/

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BeitragVerfasst: 08.01.15, 1:00 
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v. 2.73
Several Cycles Rendering updates, improvements and new features, support for GeForce 9xx GPUs.
New fullscreen mode, improved Pie Menus, 3D View can now display the world background.
Knife-tool now allows freehand smart cuts, and more improvements were made in selection tools, Bevel Modifier and Shapekeys.
Grease Pencil had a major update, it is now possible to edit and animate strokes! New draw styles, and imporvements in user interface.
...


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BeitragVerfasst: 23.01.15, 1:36 
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v. 2.73a
Aside of improvements in many areas (and 2D/3d vector animation!) a lot of work was done on stabilizing and fixing.


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BeitragVerfasst: 01.04.15, 2:01 
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Registriert: 30.10.01, 12:41
v. 2.74
Cycles got a few optimizations,
the Viewport is now able to display Ambient Occlusion and Depth of Field,
the Outliner was improved in quite some ways,
the Hair tools developed for the Gooseberry Project are now available
texture painting can now be done using Cavity Masks
Freestyle memory consumption was greatly improved
...


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BeitragVerfasst: 01.07.15, 23:11 
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Registriert: 30.10.01, 12:41
v. 2.75
Blender now supports a fully integrated Multi-View and Stereo 3D pipeline
Cycles has much awaited initial support for AMD GPUs, and a new Light Portals feature.
UI now allows font previews in the file browser.
High quality options for viewport depth of field were added
Modeling has a new Corrective Smooth modifier.
The Decimate modifier was improved significantly.
3D viewport painting now supports symmetry and the distribution of Dynamic Topology was improved
Video Sequence Editor: Placeholders can now replace missing frames of image sequences
Game Engine now allows smoother LOD transitions, and supports mist attributes animation
And: 100s of bug fixes and smaller feature improvements.
http://wiki.blender.org/index.php/Dev:R ... Notes/2.75


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BeitragVerfasst: 09.07.15, 1:50 
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Registriert: 30.10.01, 12:41
v. 2.75a ...


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BeitragVerfasst: 12.10.15, 19:01 
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Registriert: 06.01.02, 18:46
neue Version 2.76, schneller und sparsamer - hoffentlich kein VW-Diesel ...
http://wiki.blender.org/index.php/Dev:R ... Notes/2.76

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