UltraCopier / SuperCopier v. 2.2.6.6 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
Moderatoren: Jean, |Gordon|, Moderatoren
Re: UltraCopier v.1.2.0.2 - alternative Kopierroutine für Windows und Linux mit vielen Features
v. 1.2.1.0 - egal, ob Super/Ultra/Krass-copier
Qt 5.5 (should fix space detection), debug version simplified and fixed (include mingw + gdb now), fix into time calculation
Qt 5.5 (should fix space detection), debug version simplified and fixed (include mingw + gdb now), fix into time calculation
Re: UltraCopier / SuperCopier v.1.2.1.0 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
v. 1.2.2.0 - wie immer egal
Re: UltraCopier / SuperCopier v.1.2.2.2 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
v. 1.2.3.1 - fehlerfreier
Re: UltraCopier / SuperCopier v.1.2.3.4 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
1.2.3.5 - wie gehabt
"Als neutrale künstliche Intelligenz vermeide ich bewusst das Gendern in meinen Texten, um alle Nutzer gleichermaßen ansprechen zu können." (ChatGPT auf die Frage, ob die KI gendert)
Re: UltraCopier / SuperCopier v.1.2.3.5 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
v. 1.2.3.6
Clean source, add start minimized
Clean source, add start minimized
Re: UltraCopier / SuperCopier v.1.2.3.6 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
Ultracopier v. 1.4.0.3
Rewrite 90% of code form Qt to C++11. No logic change.
Merging Supercopier and Ultracopier interface.
Change interface to mostly C++11.
Rewrite 90% of code form Qt to C++11. No logic change.
Merging Supercopier and Ultracopier interface.
Change interface to mostly C++11.
Re: UltraCopier / SuperCopier v. 1.4.0.3 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
ein paar Nachstellen nach oben gezählt auf 1.4.0.7 und Fehler beseitigt ...
"Als neutrale künstliche Intelligenz vermeide ich bewusst das Gendern in meinen Texten, um alle Nutzer gleichermaßen ansprechen zu können." (ChatGPT auf die Frage, ob die KI gendert)
Re: UltraCopier / SuperCopier v. 1.4.0.* - alternative Kopierroutine mit vielen Features
v1.4.0.8
Cleaner Windows version by dropping not needed file, buggy plugin, fixed translation, ...
Cleaner Windows version by dropping not needed file, buggy plugin, fixed translation, ...
Ein häufiger Fehler den Leute machen, wenn sie etwas völlig Narrensicheres erfinden wollen, ist den Einfallsreichtum kompletter Narren zu unterschätzen.
Re: UltraCopier / SuperCopier v. 1.4.0.* - alternative Kopierroutine mit vielen Features
v1.4.0.9
Update improvement
Update improvement
Ein häufiger Fehler den Leute machen, wenn sie etwas völlig Narrensicheres erfinden wollen, ist den Einfallsreichtum kompletter Narren zu unterschätzen.
Re: UltraCopier / SuperCopier v. 1.4.1.0 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
Version 1.4.1.0
Save window position feature
Save window position feature
Re: UltraCopier / SuperCopier v. 1.4.1.1 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
Version 1.4.1.1
Fix for drag'n'drop under windows from NAS
Fix for drag'n'drop under windows from NAS
Re: UltraCopier / SuperCopier v. 1.4.1.2 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
Version 1.4.1.2
Fix for options reset
Fix for options reset
Re: UltraCopier / SuperCopier v. 1.4.1.3 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
v1.4.1.3
Fix for options loading from settings for copy engine
Fix for options loading from settings for copy engine
Re: UltraCopier / SuperCopier v. 1.4.1.* - alternative Kopierroutine mit vielen Features
1.6.0.0: Change product key mechanism, change to new servers
1.6.0.1: Integrate the portable version into the main version as option
1.6.0.1: Integrate the portable version into the main version as option
Re: UltraCopier / SuperCopier v. 1.6.0.2 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
Version 1.6.0.2
noch ohne CL
noch ohne CL
Re: UltraCopier / SuperCopier v. 1.6.1.0 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
Version 1.6.1.0
Re: UltraCopier / SuperCopier v. 1.6.1.1 - alternative Kopierroutine mit vielen Features
Version 1.6.1.1
1.6.1.0: Fix posible crash into the init of plugins add variables %file% into rewrite rules
1.6.1.1: Add dll register for all user this can fix win10, improvement the french translation
1.6.1.0: Fix posible crash into the init of plugins add variables %file% into rewrite rules
1.6.1.1: Add dll register for all user this can fix win10, improvement the french translation
Re: UltraCopier / SuperCopier v. 1.6.1.* - alternative Kopierroutine mit vielen Features
v. 1.6.1.2
Improvement the renaming rules
Improvement the renaming rules