Perfect Backup 2.0.0 - featurereiches Backup- und Sync-Tool, incremental, differential, full and syncronization

Programme, um Daten zu sichern und gelöschte Daten wiederherzustellen

Moderatoren: Jean, |Gordon|, Moderatoren

Antworten
Gordon

Perfect Backup 2.0.0 - featurereiches Backup- und Sync-Tool, incremental, differential, full and syncronization

Beitrag von Gordon »

Perfect Backup

HP: https://www.perfect-backup.com/
Lizenz: Freeware
Beschreibung:
Key Features
Create backup jobs in wizard. Just complete several steps, and the jobbackup is ready to run.
Support for most storage devices: local or external drives, network locations, FTP servers and cloud storages.
Support for all types of backup: incremental, differential, full and syncronization.
Compress and password-protect your files. Create single ZIP file or multiple archives.
Schedule backups. Choose the days of week or days of the month when you want to run automatic backup.
ausführlich: https://www.perfect-backup.com/manual/i ... tures.html

PB bietet von der Featureliste her eigentlich alles, was man von einem Backuptool heutzutage erwartet außer Systembackup selbst. Habe es aber noch nicht getestet.
"Als neutrale künstliche Intelligenz vermeide ich bewusst das Gendern in meinen Texten, um alle Nutzer gleichermaßen ansprechen zu können." (ChatGPT auf die Frage, ob die KI gendert)
Gordon

Re: Perfect Backup 1.5.0 - featurereiches Backup- und Sync-Tool

Beitrag von Gordon »

Current version: 1.9.0 (02/28/2023)
New languages: German, Romanian.
Ability to use network locations as sources;
Ability to reorder the jobs in the list;
Bug fixed: report delivery by e-mail;
Bug fixed: hangup when opening large logs;
Removed: pop-up message in the tray.
Other fixes and improvements.
"Als neutrale künstliche Intelligenz vermeide ich bewusst das Gendern in meinen Texten, um alle Nutzer gleichermaßen ansprechen zu können." (ChatGPT auf die Frage, ob die KI gendert)
Gordon

Re: Perfect Backup 1.9.0 - featurereiches Backup- und Sync-Tool, incremental, differential, full and syncronization

Beitrag von Gordon »

Current version: 2.0.0 (03/15/2023)
New language: Dutch.
Changes in the interface.
The cloud backup mechanism has been completely rewritten
Antworten