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 Betreff des Beitrags: Hedgewars 0.9.24 - Worms Clone
BeitragVerfasst: 22.10.08, 8:59 
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soll ich so einfach übernehmen ...
Lizenz: open source
Standalone? nein
Admin-Rechte nötig?

Beschreibung:
Zitat:
ein Worms Clone ..

_________________
"Alles ist möglich, aber nicht überall"


Zuletzt geändert von Der_F am 26.05.09, 20:36, insgesamt 3-mal geändert.

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BeitragVerfasst: 22.10.08, 10:22 
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Supportforum: http://www.hedgewars.org/forum/index.php
Screenshots: http://www.hedgewars.org/screenshots.html

Kannst so gleich übernehmen ;)


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BeitragVerfasst: 15.11.08, 16:37 
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Zitat:
0.9.7 Released!
October 31, 2008

Change log:
  • A completely redesigned, redrawn frontend, built to be both prettier and easier to use.
  • Completely reworked netplay, supports players joining and leaving games in progress
  • Admin controls for network play
  • A new, official central dedicated server, allowing mutiple "rooms" per server, a multiplayer lobby for matchmaking
  • The ability to customize your team in exciting new ways, including the ability to customize the visual look of your hedgehogs
  • New maps, themes, and graphics, a huge addition to content
  • New weapons, gameplay mechanics and game options. New super weapons that you will find only in crates
  • New working flames that damage hedgehogs and corrode the terrain
  • New sounds, music and media
  • Atmostrophic's chat border




Wow, das ist wirklich ganz nah am Original!


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BeitragVerfasst: 16.11.08, 12:13 
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Hammer Game. Habe es eben mal angezockt. Ist echt fast am Original. Der Unterschied ist eigentlich nur, dass die Figuren anders aussehen und die Levels anders sind. Ganz große klasse.

Greetz


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BeitragVerfasst: 16.11.08, 12:41 
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Registriert: 11.09.08, 17:25
Besser als Wormux? (klar kann ich es selbst testen, bin aber derzeit zu faul :P ;))

_________________
Eigene Programme / Mini Spiele: http://www.stefan1200.de
Auch der sehr bekannte JTS3ServerMod, ein Teamspeak 3 Server Bot, ist dort zu finden.


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BeitragVerfasst: 20.11.08, 9:46 
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Also ich fine es definitiv besser als Wormux! Wormux ist bei mir auch öfters mal abgeschmiert, gerade im Netzwerkmodus. das ist mit Hedgewars nicht passiert.

Und nicht zu vergessen ist definitiv der klare Wiedererkennungswert mit Worms! Man fühlt sich gleich an "die gute alte zeit" erinnert ;)

_________________
-- in a world without windows and gates, who needs walls and fences --


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BeitragVerfasst: 14.01.09, 21:00 
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Registriert: 26.06.07, 22:53
Zitat:
Well folks, 0.9.8 is finally here,
You can go and grab it on the download page here

you can find the changelog below :D

* Massive number of network play bugfixes
* Now spectating works for those who joined after game start
* New Drill rocket weapon
* New Napalm strike weapon
* New Super awesome super weapon
* Land can now be set to be indestructable
* Six brand new maps using new themes
* Lots of new forts
* Hellish hand grenade reworked
* Brand new server lobby
* Lobby chat
* Spread of Melon Bomb fragments improved
* Blowtorch bug fixes and improvements
* Fixed a crash bug that occured when the engine had no room to place all Hedgehogs
* More delay after jump, less delay after small fall for hedgehog
* Limit max chat message length to 300 characters
* Ammo menu no longer closes when user clicks on not yet available weapon
* Ammo scheme bug fixes
* Fire effect improved
* Increased version number


Jetzt gibt's endlich einen Chat auf dem offiziellen Server.


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 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 15.02.09, 16:03 
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Registriert: 11.09.08, 17:25
Hedgewars 0.9.9 (2009-01-19)

DL: http://www.hedgewars.org/download.html

CL:
Zitat:
- Voicepacks, customize your teams voice!
- Nice new visual statistics page after the match
- Precise aiming, hold shift to aim more accurately
- Improved lobby chat
- Remote Control Plane weapon
- A couple of additions to customization content, (i.e. grave / fort / hat content)
- Additional sound effects
- Various tweaks and bug fixes

_________________
Eigene Programme / Mini Spiele: http://www.stefan1200.de
Auch der sehr bekannte JTS3ServerMod, ein Teamspeak 3 Server Bot, ist dort zu finden.


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 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 26.05.09, 20:35 
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Registriert: 23.10.02, 19:01
0.9.11 Released!Sun, 05/24/2009

Zitat:
Changelog

Speech Bubbles - during your turn, have your hedgehog express himself. In chat, use "regular speech" 'thought bubbles' -action bubbles- with the quote marks completely surrounding the entire typed text. You can also use /hsa /hta /hya to fire off a bubble at the moment of your attack.

New graves and hats, my favourite grave being the dead hedgehog. Also some tweaks to theme graphics.

Two new taunts - a /shrug and /juggle -ing.

New mobster voice! Also a remake of the default voice set.

Animated stars in the frontend. If you want to turn them off, use the Frontend Effects checkbox in settings.

Plenty of new theme music and a new frontend theme.

Some new game modes. Karma, any injury you caused (not including drowning) is dealt to you too, unless invulnerable. Vampirism, where you feed off damage you deal, gaining 80% of it. Artillery, where your hog can not move about.

Options to control mine quantity and timer. Those are made use of in a Minefield scheme/weapon set as one of the default sets.

The sniper rifle demonstrated in previous news post.

Various fixes such as: prevent desync when a player quits, fix a crash at end of game in reduced quality, bug in synching changes to map and scheme in room, fix bug in disconnection from server, hedgehogs keep hats while jumping, bug in rope/parachute when drowning with active girder/teleport, bug in rope that on rare occasion deleted it on firing and an alternate font for Chinese/Japanese text that should render correctly in-game.

In addition, hopefully any missing graphics and maps that didn't make it into 0.9.10 are now correctly represented in this release.

_________________
"Alles ist möglich, aber nicht überall"


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 Betreff des Beitrags:
BeitragVerfasst: 20.02.10, 18:28 
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Registriert: 22.12.03, 10:48
Seit einiger Zeit (18.10.2009) bei 0.9.12

Download: http://www.hedgewars.org/download.html
Changelog/Ankündigung: http://www.hedgewars.org/node/1792

Man kann es auch Standalone betreiben. Start über die Komandozeile:

hedewars.exe --config-dir=..\config

damit landet der Configordner einen Ordner höher mit dem Namen config.


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 Betreff des Beitrags: Re: Hedgewars 0.9.15 - Worms Clone
BeitragVerfasst: 23.10.11, 9:25 
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Registriert: 06.01.02, 18:46
neue Version 0.9.16 - Neuigkeiten gibts auf der HP
http://www.hedgewars.org/

_________________
I am a signature virus. Why don't copy me into your sig?


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 Betreff des Beitrags: Re: Hedgewars 0.9.16 - Worms Clone
BeitragVerfasst: 26.12.14, 11:02 
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Registriert: 06.01.02, 18:46
wird immer noch weiter entwickelt, jetzt bei 0.9.21:
http://www.hedgewars.org/

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 Betreff des Beitrags: Re: Hedgewars 0.9.23 - Worms Clone
BeitragVerfasst: 17.11.17, 20:51 
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Es gibt wieder eine neue Version. Jetzt bei 0.9.23 http://www.hedgewars.org/node/6868

Download: http://www.hedgewars.org/download.html


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 Betreff des Beitrags: Re: Hedgewars 0.9.21 - Worms Clone
BeitragVerfasst: 18.04.18, 17:34 
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Version 0.9.24 is here!


Highlights
Minigun
Rework of training missions
Rework of themes (esp. im Sudden Death)
Schemes are now saved in separate files
Many improvements for styles

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